Home

Primăria Sectorului 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal la Compartimentul Planificare Investiții și Urmărire Contracte Infrastructură Civilă - 05.11.2024, proba scrisă

Carieră

Primăria Sectorului 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de executie vacante de inspector, clasa I, grad profesional principal, în cadrul Compartimentului Planificare Investiții și Urmărire Contracte, Direcția Planificare Investiții și Urmărire Contracte, Direcția Generală Investiții Publice.

DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi,  respectiv 40 ore/săptămână.

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 05.11.2024, ora 12.00, la sediul Primăriei Sectorului 6, situat în Calea Plevnei  nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
  • Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiilor publice de execuţie: minimum 5 ani.

PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

  • dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a Primăriei Sectorului 6 şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 30.09.2024 - 21.10.2024, în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până joi și vineri în intervalul orar 09.00-13.00.
  • modalitatea de înscriere la concurs:

1. dosarul de concurs se depune personal de către candidat la registratura generală a Primăriei Sectorului 6, cu sediul în Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti;

2. dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;

3.dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail: concursuri@primarie6.ro.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de Primăria Sectorului 6 în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al Primăriei Sectorului 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:

1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;

2. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a, cu tematica:

- partea I: Dispoziții generale;

- partea a II-a: Administraţia publică centrală:  titlul I - Guvernul şi titlul II - Administrația publică centrală de specialitate;

- partea a IV-a: titlul I - Prefectul și Suprefectul; 

- partea a VI-a: titlul I - Dispoziții generale  şi titlul II - Statutul funcționarilor publici;

5. Hotărârea Guvernului nr. 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu tematica Reglementări privind recepția la terminarea lucrărilor și recepţia finală;

6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Reglementări privind concesionarea terenurilor pentru construcții;

7. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Reglementări privind sistemul calității în construcții;

8. Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Reglementări privind documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice.

ATRIBUŢIILE POSTULUI STABILITE ÎN FIŞA POSTULUI:

  1. Întocmește situații privind stadiul realizării obiectivelor și acțiunilor de investiții din categoria construcții civile;
  2. Monitorizează derularea programelor de investiții din categoria construcții civile aprobate și elaborează analize, sinteze sau raportări cu privire la derularea acestora;
  3. Colaborează cu Direcția Generală Arhitect Șef si Planificare Teritorială pentru a prevedea termenele necesare etapelor de avizare și autorizare pentru obiectivele de investiții din categoria construcții civile;
  4. Tine evidenta certificatelor de urbanism, a autorizatiilor de construire, de demolare, urmărind termenele de valabilitate ale acestora, cu respectarea normelor legale in vigoare;
  5. Intocmeste situatiile statistice lunare, trimestriale, semestriale privind stadiul fizic al lucrarilor autorizate si le inainteaza șefului superior;
  6. Intocmeste referate de necesitate/note de fundamentare pentru obiectivele de investiții, in vedere inițierii procedurilor de achiziție publică;
  7. Participă în comisiile de evaluare și/sau negociere pentru obiectivele de investiții investiții din categoria construcții civile;
  8. Urmărește derularea și monitorizarea contractelor de investiţii din categoria construcții civile, precum şi prestări de servicii conexe acestora, până la faza încheierii recepţiei finale;
  9. Urmăreşte elaborarea Cărţii Tehnice a construcţiei de către executant, document ce va fi transmis beneficiarului investiţiei, la recepția la terminarea lucrărilor;
  10. Participă în limita competenţelor, împreună cu proiectanţii, la obținerea documentaţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului și la elaborarea studiilor geologice, geotehnice, topografice si hidrologice în vederea fundamentării lucrărilor de investiţii din categoria constructii civile;
  11. Depune documentaţii în vederea obţinerii certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construcţie şi propunerilor de cheltuieli aferente lucrărilor edilitare derulate prin Direcţia de Investiții și Achiziții Publice, avizate, în ordine, de Arhitectul- șef şi Primarul Sectorului 6;
  12. Întocmeşte note de fundamentare pentru aprobarea modificării valorilor de investiţii contractate;
  13. Verifică, în teren, respectarea documentaţiei de execuţie şi a proiectului tehnic, stadiul fizic al lucrărilor şi finalizarea acestora, potrivit documentaţiilor elaborate şi autorizate;
  14. Verifică concordanţa dintre proiectul tehnic şi corectitudinea întocmirii situaţiilor de lucrări, funcţie de stadiul fizic al acestora şi propune spre plată valorile evaluate, conform legilor şi normativelor în vigoare;
  15. Participă, împreună cu celelalte instituții publice prevăzute de lege, la recepţia lucrărilor de investiţii, urmărind calitatea, funcţionalitatea şi respectarea prevederilor din documentaţiile tehnico-economice;
  16. Verifică documentația devizelor pentru obiectivele de investiții din categoria construcții civile.
  17. Aplică prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit în continuare Regulamentul nr. 679/2016, conform procedurilor aprobate;
  18. Accesează,  verifică și utilizează atât la începutul cât și pe toată durata programului de lucru, următoarele: poșta electronică (e-mailul) de serviciu (contul individual și contul specific departamentului), cu respectarea procedurilor interne și a Regulamentului intern;
  19. Asigură arhivarea documentelor repartizate, produse şi gestionate potrivit dispoziţiilor, actelor normative în vigoare;
  20. Identifică şi evaluează factorii de risc pentru activităţile proprii, conform cadrului procedural;
  21. Grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică și inventariază documentele create la nivelul departamentului pe ani și termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
  22. Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele cu caracter normativ, dispoziții date de Șeful serviciului, Directorul Executiv, Directorul Executiv Adjunct, Directorul general adjunct, Directorul general, Primar, care, prin natura lor, cad în sarcina sau se încadrează în obiectul şi atribuţiile serviciului

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

a) formularul de înscriere (se pune la dispoziţie candidaţilor din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric, la Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Petiții;

b) copia actului de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, după caz;

e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea  unor competenţe specifice, după caz;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;                                          

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la  art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Cazierul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

COORDONATE DE CONTACT

  • Adresa de corespondență: Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București,
  • telefon: 0376.204.437,
  • e-mail: concursuri@primarie6.ro,
  • persoana de contact: Manole Alexandra-Geanina, Consilier.

 

AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate selecție dosare - 28.10.2024216.77 KB28 October 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate proba scrisă - 05.11.2024219.46 KB05 November 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate interviu - 08.11.2024216.94 KB08 November 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate finale - 11.11.2024214.32 KB11 November 2024