Raport privind consultarea pieţei referitoare la achiziția centralizată de servicii de întreținere, reparații și inspecții tehnice pentru autovehicule
UCA Sectorul 6 al Municipiului București a publicat anunțul nr. MC1027086, având ca obiect cercetarea primară pentru achiziția centralizată de servicii de întreținere, reparații, inspecții tehnice și alte servicii conexe pentru autovehicule, pe pagina de internet www.e-licitatie.ro rubrica Consultarea pieței, precum și pe pagina de internet https://www.primarie6.ro/primarie_sector6/node/11969.
1. Calendarul interacțiunii cu operatorul economic, publicat în anunțul MC1027086:
- Termen exprimare interes pentru participare la cercetarea primară de piață – 07.12.2023;
- Dată limită transmitere invitații participare la cercetarea primară de piață – 08.12.2023;
- Perioadă interacțiuni structurate cu operatorii economici – 11.12.2023 – 15.12.2023.
2. Descrierea modalității de desfășurare:
- Operatorul economic care și-a exprimat interesul de a participa la cercetare a primit o invitație la o interacțiune cu o durată estimată de o oră, în vederea discutării, detalierii informațiilor transmise ca răspuns la anunțul publicat sub numărul MC1027086.
- Acesta a completat chestionarul în cauză și l-a retransmis către UCA, pe e-mail.
- Discuțiile cu operatorul economic, pe baza informațiilor incluse în chestionarul returnat, s-au realizat prin mijloace electronice, în conformitate cu precizările din anunț.
3. Participanți:
În perioada precizată a fost înregistrat interesul pentru participare și a avut loc interacțiune online cu:
- Techart Connections SRL
4. Aspectele abordate prin intermediul chestionarului, dată de intrare în discuțiile structurate cu operatorul economic:
- Perspectiva operatorului economic în legătură cu piața în cadrul căreia prestează servicii de tipul celor incluse în scopul achiziției, inclusiv relațiile din cadrul lanțului de aprovizionare,
- Perspectiva operatorului economic cu privire la serviciile de tipul celor incluse în scopul achiziției, caracteristicile acestora și aspectele de conformitate,
- Perspectiva operatorului economic privind formarea prețurilor, principalele influențe asupra nivelului prețurilor, intensitatea și frecvența manifestării acestora,
- Instrumente și mecanisme pentru controlul calității, pentru conformitate și sustenabilitate, inclusiv aspecte și practici de mediu,
- Infrastructura pentru punerea la dispoziția clienților a serviciilor de tipul celor incluse în scopul achiziției, inclusiv soluții tehnologice și de suport/ platforme online pentru relația cu clienții,
- Instrumente și mecanisme utilizate pentru gestionarea relațiilor cu clienții, gestionarea plângerilor, asistență, capacități de monitorizare a contractelor.
5. Subiecte abordate în cadrul consultării și informații relevante obținute de la operator:
- Piața pe care realizează tranzacții cu servicii din gama inclusă în scopul achiziției
- Lanțul de aprovizionare cu piesele de schimb și riscuri asociate
- Formarea prețurilor, principalele influențe asupra nivelului prețurilor, intensitatea și frecvența manifestării acestora
- Instrumente și mecanisme la nivelul lanțului de aprovizionare pentru asigurarea calității, inclusiv controlul calității, pentru conformitate și sustenabilitate, în special aspecte și practici de mediu: opțiunile de produse verzi, aprovizionarea responsabilă sau inițiativele de reciclare
- Soluții tehnologice și de suport/ platforme online pentru relația cu clienții: comenzi, gestionarea stocurilor disponibile, facturarea electronică și nivelul de dificultate în utilizarea acestora
- Instrumente și mecanisme utilizate pentru gestionarea relațiilor cu clienții, gestionarea reclamațiilor, asistență, capacități de monitorizare a contractelor