Compartimentul Analiză și Aviz de Conformitate
Se subordonează Arhitectului Şef şi Directorului Executiv.
Atribuţii specifice:
- primeşte şi verifică documentaţiile depuse de solicitanţi (persoane fizice şi juridice) în vederea obţinerii avizelor legale solicitate prin certificatul de urbanism, pentru:
• racordarea la reţelele de utilităţi; racordarea la reţeaua căilor de comunicaţii
• securitatea la incendiu, protecţia civilă, protecţia mediului şi a sănătăţii populaţiei
- în cazul depunerii unor documentaţii tehnice incomplete sau care nu corespund normelor şi reglementărilor în vigoare, acestea se restituie solicitantului în cel mult 5 zile de la data înregistrării, cu motivaţia necesară şi solicitarea tuturor documentelor în completare
- obţine în numele solicitantului, pe baza fişelor tehnice, avizele şi acordurile din partea furnizorilor de utilităţi precum şi cele privind protecţia mediului şi sănătatea populaţiei, necesare emiterii autorizaţiilor de construire/desfiinţare
- rezolvă corespondenţa cu cetăţenii referitoare la cererile, sesizările şi reclamaţiile depuse
- acordă asistenţă tehnică de specialitate (consultanţă) tuturor solicitanţilor, după obţinerea certificatului de urbanism; analizează documentaţia depusă în vederea constatării îndeplinirii tuturor cerinţelor înscrise în certificatul de urbanism şi condiţiile cuprinse în avizele deţinute de solicitant
- întocmeşte rapoartele de specialitate şi proiectele de hotărâri referitoare la domeniul de activitate al compartimentului
- întocmeşte diferite situaţii statistice specifice domeniului de activitate
- arhivează documentele eliberate, clasează corespondenţa şi eliberează duplicate din arhiva compartimentului.
- NOTĂ OBȚINERE AVIZE
PLACEHOLDER TAB 3
PLACEHOLDER TAB 4
PLACEHOLDER TAB 5