Sectorul 6 Al Municipiului București,
În vederea prestării de Servicii de catering în vederea acordării unui suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert pentru elevii din cadrul Școlii Gimnaziale ”Sfânta Treime”, în cadrul Programului – pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 450 de unități de învățământ preuniversitare de stat, sunt necesare următoarele activități principale:
Obiectul achiziției îl consituie pregătirea, prepararea și livrarea zilnică a suportului alimentar – masă caldă pentru elevii Școlii Gimnaziale ”Sfânta Treime”, în locul de desfășurare a cursurilor, dupa cum urmează:
Se va livra suport alimentar – masă caldă:
08.01.2024 până la sfârșitul anului școlar – iunie 2024, în perioada desfășurării activității didactice, operatorul economic având obligația de a asigura zilnic pregătirea, prepararea și livrarea suportului alimentar – masă caldă pentru elevii care frecventează cursurile (fizic sau online), în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin Normele Metodologice de aplicare a prevedrilor OUG nr.77/2023.
Cantitățile necesare estimate (începând cu data de 08.01.2024) sunt următoarele:
Valoarea estimată este de 1.159.142,40 lei fără TVA, respectiv 1.263.465,21 lei cu TVA. Valoarea estimată maximă / porție: 13,76 lei fără TVA.
Această valoare estimată a fost calculată luând în considerare intrarea in vigoare de la 01.01.2023 a modificărilor la Codul fiscal, prin care se modifică TVA-ul aferent serviciilor de catering, ţinînd seama de faptul că valoarea maximă alocată/ beneficiar este de 15 lei cu TVA, conform OUG nr. 77/2023, art. 1 alin. (1).
Oferta nu poate depăşi valoarea de 13,76 lei fără TVA/ porţie.
Orice ofertă care depăşeşte valoarea maximală de 13,76 / porţie va fi respinsă ca inacceptabilă.
Ofertele se vor depune la adresa de e-mail achiziții@primarie6.ro sau la Registratura Generală a Primăriei Sector 6 din Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București. În cazul în care ofertele se vor depune la sediul autorității contractante se va solicita la Registratură să fie menționată ora depunerii ofertei precum și faptul că acesta va avea ca și destinatar Serviciul Achiziții Publice.
Condițiile de participare pe care ofertantul trebuie să le îndeplineasăc se regăsesc în Fișa de date, anexată la prezenta invitație de participare, și se vor îndeplini ca atare.
Prezentarea ofertei se va realiza respectând cerințele din Fișa de date și Caietul de sarcini, anexe la prezenta invitație de participare. Eventualele solicitări de clarificări se vor transmite prin e-mail la adresa achizitii@primarie6.ro
21.12.2023, ora 14.00