Home

Primăria Sectorului 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcţiei publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior, la Compartimentul Planificare Investiții și Urmărire Contracte Infrastructură Civilă - 04.11.2024 proba scrisă

Carieră

Primăria Sectorului 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de inspector, clasa I, grad profesional superior, în cadrul Compartimentului Planificare Investiții și Urmărire Contracte Infrastructură Civilă, Serviciul Planificare Investiții și Urmărire Contracte, Direcția Planificare Investiții și Urmărire Contracte, Direcția Generală Investiții Publice (1 post)

DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi,  respectiv 40 ore/săptămână.

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 04.11.2024, ora 12.00, la sediul Primăriei Sectorului 6, situat în Calea Plevnei   nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti.

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE:

  • condiţiile prevăzute de 465 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția lit. g)1 și lit.l).

  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;

  • Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiilor publice de execuţie: minimum 7 ani.

Perioada de înscriere la concurs

Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de maximum 20 zile de la data publicării anunţului pe pagina de internet a Primăriei Sectorului 6 şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 30.09.2024 - 21.10.2024, în intervalul orar 0900-1600 de luni până joi și vineri în intervalul orar 0900-1300

Modalitatea de înscriere la concurs

  • dosarul de concurs se depune personal de către candidat la registratura generală a Primăriei Sectorului 6, cu sediul în Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, Bucureşti;

  • dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
  • dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail concursuri@primarie6.ro.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de Primăria Sectorului 6 în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al Primăriei Sectorului 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ

1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;

2. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

4. Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare: Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a, cu tematica:

-  partea  a I- a :Dispoziții generale;

-  partea a II-a: Administraţia publică centrală:  titlul I - Guvernul şi titlul II - Administrația publică centrală de specialitate;

- partea a IV-a: titlul I - Prefectul și Suprefectul; 

- partea a VI-a: titlul I - Dispoziții generale  şi titlul II - Statutul funcționarilor publici;

5. Hotărârea Guvernului nr. 343/2017 pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 273/1994 privind aprobarea Regulamentului de recepţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii aferente acestora, cu tematica Reglementări privind recepția la terminarea lucrărilor și recepţia finală;

6. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,cu tematica Reglementări privind concesionarea terenurilor pentru construcții;

7. Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcții, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Reglementări privind sistemul calității în construcții.

8. Hotărârea Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Reglementări privind documentațiile tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții finanțate din fonduri publice.

ATRIBUŢIILE POSTULUI STABILITE ÎN FIŞA POSTULUI:

  1. Elaborează politicile de planificare în domeniul investițional și direcțiile de acțiune pentru o utilizare optimă a resurselor financiare alocate investițiilor din categoria construcții civile;
  2. Stabilește și fundamentează necesarul de credite bugetare și de angajament pentru cheltuieli cu investițiile din categoria construcții civile, conform prevederilor legale, în vederea elaborării proiectului anual de buget;
  3. Gestionează eficient bugetul alocat pentru cheltuieli de investiții din categoria construcții civile, atât pentru Primăria Sectorului 6, cât și pentru instituțiile publice locale beneficiare;
  4. Evaluează și selectează obiectivele/acțiunile de investiții din categoria construcții civile, în baza propunerilor ordonatorilor secundari și terțiari de credite;
  5. Analizează propunerile și documentele transmise de ordonatorii secundari/terțiari de credite privind alocarea fondurilor bugetare pentru obiective de investitii din categoria construcții civile, programe sau categorii de cheltuieli;
  6. Întocmește situații privind stadiul realizării obiectivelor și acțiunilor de investiții din categoria construcții civile;
  7. Întocmește și actualizează o baza de date cu solicitările ordonatorilor de credite a obiectivele de investiții din categoria construcții civile, privind modificare/suplimentare a bugetului alocat, utilizată atât la analiza solicitărilor de virări de credite, cât și la fundamentarea solicitărilor de rectificare a bugetului;
  8. Monitorizează derularea programelor de investiții din categoria construcții civile aprobate și elaborează analize, sinteze sau raportări cu privire la derularea acestora;
  9. Participă, în calitate de reprezentant al ordonatorului principal de credite, prin persoane desemnate, in cadrul comisiilor de evaluare a ofertelor la procedurile de achizitie publică derulate de instituțiile/serviciile publice de interes local din subordinea Consiliului Local Sector 6;
  10. Colaborează cu Direcția Generală Arhitect Șef si Planificare Teritorială pentru a prevedea termenele necesare etapelor de avizare și autorizare, eșalonarea investiţiei sau realizarea diferitelor componente ale obiectivelor de investiții din categoria construcții civile;
  11. Întocmește documentația la proiectele de hotărâri ale Consiliului Local al Sectorului 6 al Municipiului București privind aprobarea/modificarea documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiții din categoria construcții civile;
  12. Întocmește documentația la proiectele de hotărâri, privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici în vederea realizării de lucrări de investiții din categoria construcții civile, derulate;
  13. Întocmește documentația la proiecte de hotărâri ale Consiliului Local al Sectorului 6 al Municipiului București privind încheierea de protocoale/convenții pentru finanțarea și/sau realizarea de investiții din categoria construcții civile, derulate;
  14. Participă în comisiile de evaluare și/sau negociere pentru obiectivele de investiții investiții din categoria construcții civile;
  15. Urmărește derularea și monitorizarea contractelor de investiţii din categoria construcții civile, precum şi prestări de servicii conexe acestora, până la faza încheierii recepţiei finale;
  16. Urmăreşte elaborarea Cărţii Tehnice a construcţiei de către executant, document ce va fi transmis beneficiarului investiţiei, la recepția la terminarea lucrărilor;
  17. Participă în limita competenţelor, împreună cu proiectanţii, la obținerea documentaţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului și la elaborarea studiilor geologice, geotehnice, topografice si hidrologice în vederea fundamentării lucrărilor de investiţii din categoria constructii civile;
  18. Depune documentaţii în vederea obţinerii certificatelor de urbanism, autorizaţiilor de construcţie şi propunerilor de cheltuieli aferente lucrărilor edilitare derulate prin Direcţia de Investiții și Achiziții Publice, avizate, în ordine, de Arhitectul- șef şi Primarul Sectorului 6;
  19. Întocmeşte note de fundamentare pentru aprobarea modificării valorilor de investiţii contractate;
  20. Verifică, în teren, respectarea documentaţiei de execuţie şi a proiectului tehnic, stadiul fizic al lucrărilor şi finalizarea acestora, potrivit documentaţiilor elaborate şi autorizate;
  21. Verifică concordanţa dintre proiectul tehnic şi corectitudinea întocmirii situaţiilor de lucrări, funcţie de stadiul fizic al acestora şi propune spre plată valorile evaluate, conform legilor şi normativelor în vigoare;
  22. Participă, împreună cu celelalte instituții publice prevăzute de lege, la recepţia lucrărilor de investiţii, urmărind calitatea, funcţionalitatea şi respectarea prevederilor din documentaţiile tehnico-economice;
  23. Verifică documentația devizelor pentru obiectivele de investiții din categoria construcții civile.
  24. Planifică, monitorizează și controlează, în mod independent sau la solicitarea departamentelor de specialitate subordonate Primarului Sectorului 6, contractele de furnizare de servicii, de lucrări și închirieri a spațiilor cu alta destinație, aflate în administrarea Sectorului 6 (inclusiv unități de învățământ);
  25. Asigură elaborarea şi revizuirea Procedurilor de Sistem și/sau Procedurior Operaţionale specifice activităţii pe care o desfăşoară, conform cerinţelor privind Sistemul de Control Intern Managerial şi Sistemul de Management al calităţii implementate la nivelul instituţiei în concordanţă cu modificările legislative, structurii organizatorice, reglementărilor interne şi a îmbunătăţirii continue a proceselor;
  26. Aplică prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE, denumit în continuare Regulamentul nr. 679/2016, conform procedurilor aprobate;
  27. Accesează, verifică și utilizează atât la începutul cât și pe toată durata programului de lucru, următoarele: poșta electronică (e-mailul) de serviciu (contul individual și contul specific departamentului), cu respectarea procedurilor interne și a Regulamentului intern;
  28. Asigură arhivarea documentelor repartizate, produse şi gestionate potrivit dispoziţiilor, actelor normative în vigoare;
  29. Aplică Programul de Implementare şi Dezvoltare al Sistemului de Control Intern Managerial, la nivelul Compartimentului;
  30. Realizează operaţiunea de autoevaluare a subsistemului de control intern/managerial;
  31. Identifică şi evaluează factorii de risc pentru activităţile proprii, conform cadrului procedural;
  32. Completează şi actualizează registrul riscurilor la nivelul compartimentului;
  33. Grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică și inventariază documentele create la nivelul departamentului pe ani și termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
  34. Îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele cu caracter normativ, dispoziții date de Șeful serviciului, Directorul general adjunct, Directorul general,  Primar, care, prin natura lor, cad în sarcina sau se încadrează în obiectul şi atribuţiile serviciului.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

a) formularul de înscriere (se pune la dispoziţie candidaţilor din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric, la Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Petiții;

b) copia actului de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, după caz;

e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea  unor competenţe specifice, după caz;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;                                          

g) cazierul judiciar;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la  art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Cazierul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

COORDONATE DE CONTACT: Adresa de corespondență: Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București,                          telefon: 0376.204.437, e-mail: concursuri@primarie6.ro, persoana de contact: Tache Niculina, consilier.

AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate verificare eligibitate - 28.10.2024191.22 KB08 November 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate proba scrisă - 05.11.2024221.71 KB08 November 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultat proba interviu - 08.11.2024215.43 KB08 November 2024
AtasamentDimensiuneData publicării
Rezultate finale - 12.11.2024211.71 KB12 November 2024