Home

Servicii de catering în vederea acordării unui suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert pentru elevii din cadrul Scolii Gimnaziale nr. 309, Scolii Gimnaziale "Sfanta Treime", Scolii Gimnaziale nr. 161, în cadrul Programului Național ”Masă sănătoasă”

Servicii de catering în vederea acordării unui suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert pentru elevii din cadrul Scolii Gimnaziale nr. 309, Scolii Gimnaziale "Sfanta Treime", Scolii Gimnaziale nr. 161, în cadrul Programului Național ”Masă sănătoasă”

DATE PRIVIND AUTORITATEA CONTRACTANTĂ

Sectorul 6 Al Municipiului București

  • Adresa poștală: Calea Plevnei nr. 147 - 149, Sector 6, Localitatea București, Cod poștal 060013, România,
  • Persoană/e de contact: Marius Marin Petrescu, Florica Bălan,
  • Telefon: +400376 204 319, interior 393,
  • E-mail: [email protected]

DESCRIEREA ACHIZIȚIEI PUBLICE

În vederea Servicii de catering în vederea acordării unui suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert pentru elevii din cadrul Şcolii Gimnaziale nr. 309, Şcolii Gimnaziale "Sfânta Treime", Şcolii Gimnaziale nr. 161, în cadrul Programului Național ”Masă sănătoasă”, sunt necesare următoarele activități principale:

Obiectivul achiziționării serviciilor este de a asigura suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert, pentru un număr de 1.820 elevi, respectiv 127.400 porţii, pentru perioada 09.09.2024 - 20.12.2024, astfel: 

  • Lot 1 - Şcoala Gimnazială nr. 309 – 702 elevi, respectiv 49.140 porţii, 
  • Lot 2 - Şcoala Gimnazială „Sfanta Treime” – 859 elevi, respectiv 60.130 porţii, 
  • Lot 3 - Şcoala Gimnazială nr. 161– 259 elevi, respectiv 18.130 porţii. 

TIPUL CONTRACTULUI PROPUS 

Contract servicii catering

DURATA CONTRACTULUI

Durata contractului este până la sfârșitul anului bugetar 31.12.2024, în perioada desfășurării activității didactice, operatorul economic având obligația de a asigura zilnic pregătirea, prepararea și livrarea suportului alimentar – masă caldă pentru elevii care frecventează cursurile, în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin Hotărârea nr. 24/2024 privind instituirea Programului naţional "Masă sănătoasă".

  • Cantități necesare estimate: (de la semnarea contractului și pana la 20.12.2024) = 1.820 elevi.
  • Număr maxim de porții = 127.400.
  • Valoarea estimată maximă / porție: 13,76 lei fără TVA.
    • Această valoare estimată a fost calculată ţinînd seama de faptul că valoarea maximă alocată/ beneficiar este de 15 lei cu TVA, conform Hotărârii nr. 24/11.01.2024, art. 2 alin.(1).
    • Oferta nu poate depăşi valoarea de 13,76 lei fără TVA/ porţie.
    • Orice ofertă care depăşeşte valoarea maximală de 13,76 / porţie va fi respinsă ca inacceptabilă.
       

DATA DE DEPUNERE A OFERTELOR

05.09.2024, ora 14.00

Ofertele pot fi depuse la Registratura Generală a Primăriei Sector 6 din Calea Plevnei nr. 234, Sector 6, Localitatea Bucureşti, Cod poştal 060016, România, în termenul de depunere a ofertelor, respectiv 05.09.2024, ora 14.00.

Ofertele financiare, tehnice şi documentele de calificare semnate şi stampilate vor fi depuse în plicuri închise/ sigilate (sau transmise prin e-mail la adresa [email protected]) la adresa anterior menţionată şi vor fi însoţite de Formularul Scrisoare de inaintare a ofertei și Împuternicire (după caz). 

Pe plic se va menţiona numele ofertantului, tipul documentelor (Documente de calificare, Propunere tehnică, Propunere financiară), denumirea procedurii şi sintagma “A nu se deschide până la data de 05.09.2024, ora 14.00”.

Documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară se vor prezenta în plicuri distincte, fiecare din acestea fiind însoțite de un opis.

Totodată, în documentația depusă va fi inclus și un stick USB / CD care va conține și varianta editabilă a documentelor pentru a facilita, astfel, evaluarea ofertelor. 

Ofertele pot fi depuse și în format electronic la adresa [email protected].

Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a solicita, în procesul de negociere și originalele documentelor depuse de ofertanți. 

Ofertele transmise în format electronic trebuie să aibă atașată semnatura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, și pot să fie incluse în mai multe e-mailuri separate. Se va transmite, totodată, și o varianta editabilă a documentelor pentru a facilita, astfel, evaluarea ofertelor.

Operatorii economici interesați pot solicita clarificări până la data de 30.08.2024. Autoritatea va răspunde prin e-mail la fiecare solicitare de clarificări primită.

CONDIŢII DE PARTICIPARE:

Condițiile de participare pe care ofertantul trebuie să le îndeplineasăc se regăsesc în Fișa de date și se vor îndeplini ca atare. 

PREZENTAREA OFERTEI

Prezentarea ofertei se va realiza respectând cerințele din Fișa de date și Caietul de sarcini, anexe la prezenta invitație de participare. Eventualele solicitări de clarificări se vor transmite prin e-mail la adresa [email protected].

PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR

Trei luni de la termenul limită de depunere a ofertelor.