Sectorul 6 Al Municipiului București
În vederea Servicii de catering în vederea acordării unui suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert pentru elevii din cadrul Şcolii Gimnaziale nr. 309, Şcolii Gimnaziale "Sfânta Treime", Şcolii Gimnaziale nr. 161, în cadrul Programului Național ”Masă sănătoasă”, sunt necesare următoarele activități principale:
Obiectivul achiziționării serviciilor este de a asigura suport alimentar – masă caldă, inclusiv desert, pentru un număr de 1.820 elevi, respectiv 127.400 porţii, pentru perioada 09.09.2024 - 20.12.2024, astfel:
Contract servicii catering
Durata contractului este până la sfârșitul anului bugetar 31.12.2024, în perioada desfășurării activității didactice, operatorul economic având obligația de a asigura zilnic pregătirea, prepararea și livrarea suportului alimentar – masă caldă pentru elevii care frecventează cursurile, în cantitățile și conținutul caloric stabilit prin Hotărârea nr. 24/2024 privind instituirea Programului naţional "Masă sănătoasă".
05.09.2024, ora 14.00
Ofertele pot fi depuse la Registratura Generală a Primăriei Sector 6 din Calea Plevnei nr. 234, Sector 6, Localitatea Bucureşti, Cod poştal 060016, România, în termenul de depunere a ofertelor, respectiv 05.09.2024, ora 14.00.
Ofertele financiare, tehnice şi documentele de calificare semnate şi stampilate vor fi depuse în plicuri închise/ sigilate (sau transmise prin e-mail la adresa achizitii@primarie6.ro) la adresa anterior menţionată şi vor fi însoţite de Formularul Scrisoare de inaintare a ofertei și Împuternicire (după caz).
Pe plic se va menţiona numele ofertantului, tipul documentelor (Documente de calificare, Propunere tehnică, Propunere financiară), denumirea procedurii şi sintagma “A nu se deschide până la data de 05.09.2024, ora 14.00”.
Documentele de calificare, propunerea tehnică şi propunerea financiară se vor prezenta în plicuri distincte, fiecare din acestea fiind însoțite de un opis.
Totodată, în documentația depusă va fi inclus și un stick USB / CD care va conține și varianta editabilă a documentelor pentru a facilita, astfel, evaluarea ofertelor.
Ofertele pot fi depuse și în format electronic la adresa achizitii@primarie6.ro.
Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a solicita, în procesul de negociere și originalele documentelor depuse de ofertanți.
Ofertele transmise în format electronic trebuie să aibă atașată semnatura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat, și pot să fie incluse în mai multe e-mailuri separate. Se va transmite, totodată, și o varianta editabilă a documentelor pentru a facilita, astfel, evaluarea ofertelor.
Operatorii economici interesați pot solicita clarificări până la data de 30.08.2024. Autoritatea va răspunde prin e-mail la fiecare solicitare de clarificări primită.
Condițiile de participare pe care ofertantul trebuie să le îndeplineasăc se regăsesc în Fișa de date și se vor îndeplini ca atare.
Prezentarea ofertei se va realiza respectând cerințele din Fișa de date și Caietul de sarcini, anexe la prezenta invitație de participare. Eventualele solicitări de clarificări se vor transmite prin e-mail la adresa achizitii@primarie6.ro.
Trei luni de la termenul limită de depunere a ofertelor.